Opleiding e-mail marketing
Wat leer je tijdens de opleiding E-mail marketing?
Tijdens de training E-mail marketing ga je actief aan de slag met het maken en verbeteren van je eigen e-mailnieuwsbrieven. Je leert de belangrijkste do’s en don’ts aan de hand van prikkelende voorbeelden. Ook ontdek je de belangrijkste juridische randvoorwaarden, hoe je goed converterende e-mails opbouwt en hoe je effectieve onderwerpregels schrijft. Daarnaast leer je wanneer je welke vormen van e-mailmarketing moet inzetten, wat het belang is van profielopbouw en hoe je de inschrijvingen stimuleert.
We bekijken ook een aantal leuke tools zoals mailchimp en autopilot wat meer in detail
Na afloop van de training E-mailmarketing:
- Kun je Key Performance Indicatoren (KPI’s) voor e-mail bepalen voor je eigen organisatie.
- Ken je de ideale timing, frequentie en verzendtijd van je e-mailnieuwsbrieven.
- Kun je zelf je e-mailprogramma optimaliseren.
- Weet je hoe je slimme segmentatietechnieken toepast.
- Weet je hoe je de beste onderwerpregels schrijft en de conversie en interactie stimuleert.
- Kun je big data toepassen op je eigen database.
- Kun je een e-mailmarketingstrategie bedenken en uitvoeren die je organisatiedoelstellingen ondersteunt.
Voor wie is deze training bedoeld?
De training E-mail marketing is bedoeld voor (marketing)professionals die bij de e-mailmarketing van hun organisatie betrokken zijn. Je hebt geen technische kennis van e-mailprogramma’s nodig.
Praktische info
Locatie : op maat
Duur : 1 dag (9u tot 16u)
Datum : op maat
Prijs : 550 euro per deelnemer