Opleiding Google Adwords

Wat leer je tijdens de training Google AdWords (basis)?

Tijdens de training Google AdWords (basis) ontdek je precies welke instellingen relevant zijn voor jouw bedrijf of organisatie. Je leert hoe de tool werkt en op welke manier je aan relevante zoekwoorden komt. Je gaat aan de slag met het schrijven van effectieve advertentieteksten waarin die zoekwoorden terugkomen. Vervolgens leer je hoe je effectieve campagnes opzet en wat de beste biedopties zijn, zodat je voor minder geld meer resultaat kunt bereiken. We behandelen ook videocampagnes en retargeting.

Na afloop van de training Google AdWords (basis):

  • Weet je hoe je een goede AdWords-campagne opzet.
  • Kun je de juiste zoekwoorden voor je campagne achterhalen.
  • Weet je hoe je effectieve advertentie(teksten) maakt.
  • Ben je in staat om je budget optimaal te benutten
  • Weet je hoe je resultaatgericht adverteert met Google AdWords.
  • Kun je beoordelen of je campagnes bijdragen aan je doelstellingen.
  • Kun je zelf een effectieve campagne opzetten, deze monitoren en sturen op resultaten die bijdragen aan de doelstellingen van je bedrijf of organisatie.

Voor wie is deze training bedoeld?

De training Google AdWords is bedoeld voor marketing- en communicatiemedewerkers die weinig ervaring hebben met Google AdWords. Deze training is ook nuttig als je campagnes beheert voor klanten en meer uit deze samenwerking wilt halen.

Praktische info

Locatie : op maat

Duur : 1 dag (9u tot 16u)

Datum : op maat

Prijs : 550 euro per deelnemer

Gegevens deelnemer

Graag invullen i.v.m. bereikbaarheid op trainingsdagen.

Factuurgegevens

We versturen de factuur per e-mail.
Na het inzenden van dit formulier ontvang je per e-mail een bevestiging van je inschrijving