Opleiding inbound marketing
Wat leer je tijdens de training inbound marketing?
Tijdens de training inbound marketing ontdek je in 1 dag alles over de strategie die nodig is om klanten naar jou te laten komen. We bekijken de ideale klantreis (customer journey). Aan de hand van concrete stappen leer je de customer journey in kaart te brengen en dit model te gebruiken als basis voor een consistente merkbeleving. We leren je meer leads te genereren door het bepalen van buyer persona’s, de juiste content, web optimalisatie, campagnes, lead nurturing en scoring en het inzetten van een CRM-tool
Na afloop van de training Inbound Marketing:
- heb je inzicht in de complete klantreis.
- kun je met je customer journey een consistente merkbeleving creëren, zowel met als tussen klanten.
- ken je de 5 stappen: van inbound marketing
- weet je hoe je kunt voorkomen dat een klant je verlaat.
- heb je inzicht in de drijfveren van de doelgroep middels een doelgroepanalyse, zowel B2B als B2C.
- kun je middels praktijkvoorbeelden je nieuw vergaarde kennis direct toepassen.
Voor wie is deze training bedoeld?
Voor (online) marketeers, productmarketeers, customer experience managers, klantsuccesmanagers en communicatieprofessionals die regelmatig klantcontact hebben.
Praktische info
Locatie : op maat
Duur : 1 dag (9u tot 16u)
Datum : op maat
Prijs : 550 euro per deelnemer