Opleiding marketing automation
Wat leer je tijdens de training Marketing automation?
Tijdens deze training ontdek je wat marketing automation is en hoe je het slim kunt inzetten voor je eigen organisatie. Je ontwikkelt je eigen strategie aan de hand van de behoeften en motieven van jouw (potentiële) klanten. Met die strategie werk je aan een efficiënte salesfunnel, customer journey en een hogere ROI. Alles komt samen in je eigen marketing automation-business case. Je leert hoe je de juiste data vindt, verwerkt en zo inzet dat je het gat tussen marketing en sales verkleint.
Na afloop van de training Marketing automation:
- Heb je een duidelijke visie op marketing automation.
- Kun je de waarde van marketing automation berekenen en uitleggen.
- Heb je frameworks in handen voor een marketing automation-strategie en bijbehorend Maturity Model.
- Weet je hoe je ‘ideal customer profile’ en buyer persona’s opstelt.
- Kun je een leadscoring-model opstellen.
Voor wie is deze training bedoeld?
De training is bijzonder geschikt voor marketeers, sales en communicatiemedewerkers in B2B en B2C organisaties. Al wie behoefte heeft aan meer conversie en dit via online automatische processen wil bereiken. Je hebt geen technische kennis nodig.
Praktische info
Locatie : op maat
Duur : 1 dag (9u tot 16u)
Datum : op maat
Prijs : 550 euro per deelnemer